Monday, January 18, 2010

Selamat Bertunang~

Tak sangka dah 20 tahun dah umur aku. Tapi perangai tak matang-matang lagi.Semalam aku telefon kakak aku di Malaysia.Katanya, kawan aku (sebaya) baru sahaja bertunang pada hari sebelumnya...Macam tak percaya je. Waktu kecik-kecik dulu kami bermain sama-sama, belajar kat sekolah sama-sama. Bila dah besar je, tahu-tahu dah bertunang.

Tapi bila dilihat dari sikap kawan aku tu , memang layaklah dia bertunang sebab dia pun dah matang dari segi fikiran, pandai masak (sebab kawan aku tu perempuan), pandai jaga budak kecil...Pendek kata semua ciri-ciri wanita idaman lelaki ada lah kat kawan aku sorang ni. Erm..Aku ni bila lah nak jadi matang sikit? Tapi, aku sendiri pun tak tahu apa definisi matang.

~Selamat Bertunang~
Najwa bte Hamidon
(sori, tkde gambo ko!)

Lepas ni kalau nak kahwin jangan lupa jemput kawan-kawan. Huhu~

p/s : Tak leh jadi ni, nak bertunang jugak la camni. Haha...

7 comments:

hanif hafiz said...

huh..
buat suspen je..
ingt nk tulis nme aku td

khairi said...

hek ele...tolong jgn perasan la~ haha..tp aku doakan korg cepat kawen..amin~

Humyra said...

ehem.. abu bile lg abu? ke nak kasik line kat kak Hum dulu. ngehehe

khairi said...

Huhu..both of u buat serentak tk boleh ke? meriah gitu~...hehe

hanif hafiz said...

xpela..bg kt hum dulu..kak hum kn dah dpt title hajah. si lakinye plak dh dpt haji.tp kwennye x jugak..
xpela..sila2

INAbaik said...

aku pon nk bertunang dah mggu dpn.
cpt cpt laah wishh !

tp tak taw dgn sape

=,=''

khairi said...

Tunggu result SPM ko kuar dulu..heheh