Saturday, May 15, 2010

Selamat Hari Guru!

Selamat Hari Guru kepada cikgu-cikgu satu Malaysia khususnya SK Kebangsaan Jengka 4, (aik?? Tadika lupe ke?) Haha...Aku tak sekolah tadika lah! Terus masuk darjah satu! Lepas tu cikgu kat SMK Jengka 6. Wa...Bangge aku sekolah tu sebab senior aku ade kat sini. Siapa eh? Haha..Tak mau beritau.

Lepas tu SASER. Haih..Yang ini toksah cakap la..Ramai je senior dan junior kat sini. Selamat Hari Guru kepada cikgu-cikgu SASER.

Ha~ Tak lupa juga Selamat Hari Guru kepada kawan-kawan sekerja sewaktu jadi fasilitator dulu. Huhu... Ingat tak kita kena jadi guru sementara kat SMK Jengka 2 dulu sebab sekolah tu baru bukak? Cikgu sekolah tu pun ramai tak sampai lagi. Haha..Sangat lawak. Waktu tu, baru kita rasa apa yang guru-guru rasa waktu ajar kita dulu kan?

Aku bersyukur sangat sebab sekurang-kurangnya aku dah ada pengalaman mengajar. Terima kasih kepada En Yahya selaku pegawai pendidikan daerah yang sudi menawarkan kami bekerja sebagai tenaga pengajar. Kalau tak, mesti kami menganggur lepas SPM.

Hehe~ Gambar kat atas ni lah muka guru-guru sementara di SMK Jengka 2 dulu. Perangai pun macam budak2 lagi waktu tu.Boleh plak main kejar-kejar dengan anak murid dalam kelas. Haha..So sweet~ Macam tak percaya je dah pernah mengajar. Ajar form 4 dan form 5 plak tu.

Dari kiri : Aku (Fasi Biology), Syafreil (Fasi Add Math), Dayah (Fasi Kimia), Din (Fasi B. Inggeris), Aimi - baju biru pegang karipap (Fasi Biology ), dan Hanan -tak nampak muka(Fasi Fizik)

Tak ada dalam gambar : Amin (Fasi B. Inggeris), Wan Aini (Fasi Math), Ainatul (Fasi Kimia).

Rindu korang~!!!!
p/s : Sesekala, rasa macam menyesal pulak tak masuk Maktab Perguruan. Haih...Betul ke aku boleh amik medik ni??

2 comments:

niktaufik said...

eh,smk jengka 6 ke dlu? hihihihi

i know sape sr tue...

epi tecer day

khairi malik said...

haha...kalau dah tahu, senyap2 sudeyh.

haih..sy bukan cikgu kamu.