Monday, May 3, 2010

Sepi

Dah beli tiket. Alhamdulillah~
Tapi.........Sangat lewat.
18 Ogos, Kuwat Airways, Had muatan 20 Kg.
Aku nak buat apa kat sini lama-lama?
Berkulat aku kat sini~

Balik sini semula pun sangat lewat
Terpaksa memonteng kuliah
Tapi kalau kena repeat kena balik awal jugak
Tak pasal-pasal kena tukar tiket

Tak kisah la...
Yang penting, tiket aku murah~
LE 3040 je
Lepas tu dapat lari dari PSMB
Dah serik dah kena tahun lepas!

Tapi...
Sementara tunggu 18 ogos tu...
Orang lain sume dah balik, tinggal aku je kat sini
Nanti aku mesti jadi....
SEPI~

2 comments:

Anonymous said...

aku tetap akan memburu kamu,

khairi malik said...

Erk~ Siapakah?