Wednesday, June 16, 2010

Alexandria (Ini bukan Ting Tang Alexandria)

Tangan gatal nak menulis. Tapi tak tau nak tulis ape da. Okeh, nak bagitau serba sedikit tentang aku dan Alexandria.

1. Rumah di Alexandria
Terkini di Sporting Kubra~ Sebelum ni kat belakang kuliah handasah. Rumah sekarang sangat besar bak kata Anis Rosli, boleh buat teratak iskandar. Haha...

2. Kawan paling best di Alexandria
Semua budak-budak persediaan KSP 2008 aku rasa merupakan kawan-kawan yang paling best sekali. Yang lain tu best jugak, cuma kurang sikit lah~

3. Tempat paling best di Alexandria
Bagi aku, tempat paling best, menarik, tenang dan aman ialah di Qaitbay~ Qalaah dan persekitaran pantai tu memang best.

4. Peristiwa paling best di Alexandria
BOOM tahun lepas. Ahli kumpulan semua peramah. Yim, Aiman, Kak Nad, Kak Fiza, AisyaMas, Nisah dan lain-lain ah! Paling best, kumpulan aku menang keseluruhan! Huhu...~

4. Peristiwa paling tak best
(T_T) Kena repeat exam anatomy. Balik mesir awal. Lepas tu kena rompak dengan arab. Ceh~ Sakit jiwa raga aku.

5. Kawan yang paling disayangi di Alexandria
(^_^) Semua "bekas" ahli belakang kuliah handasah. Huhu..Kudus, Akmal, Baem, Afiq, Anis,Abu Hanif Hafiz, Adiba, Irna, Areqa, Farhana Mohamad, Hur, Nadiah Izzati dan Iezzati~ No one can replace you guys lah!
bersama kawan-kawan yg disayangi di Qaitbay
6. Kenderaan favourite di Alexandria
( -_-) Tram! Aku tak suka naik tremco. Memang aku takkan naik sorang-sorang. Teksi tu aku naik kalau nak pergi jauh-jauh je. Lantak r ape orang nak cakap.

7. Senior paling best di Alexandria.
(-_-") Lorh~ Apehal soalan ni tetibe keluar plak? Semua best.

8. Junior paling best di Alexandria
Of course la bebudak satu sekolah dengan aku. Tito aka Coyotito. Haha...Abd Rahman Hussein. Kat sekolah dulu kitorang satu team koir. Lalala~ Part Harmoni plak tu kitorang ambik. Haha...Do Re Mi Fa So La Tidur. Zzzz~

9. Pendapat tentang Universiti Perubatan Alexandria
Er...No comment. Tapi bersyukur la dapat sambung belajar lagi. :P

10. Pendapat tentang Alexandria
Besryukur sebab dapat kat sini. Dekat dengan pantai. Kalau stress bleh pegi pantai. Lepas tu kena ejek buya buya dengan orang arab yang lepak tepi pantai. Bertambah lagi stress~ Haih, seronok betul! :(

p/s : Tak sabar nak balik Malaysia. Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri.

6 comments:

hanif hafiz said...

kureng, name aku tak tersenarai..

DrSurialiNadiah said...

XDD thanx khary~ <3 <3 <3
buya2..lame x donga XDD rindu pun ado XDD

anwar azhari said...

jgn risau abu..

nama ak pn x tersenarai..

at least ko bdak ksp, kecik sker bkawan ngn ko..

ak bdak ktt celup ukm, best sket2 jer..


'___'

DrSurialiNadiah said...

abu sile cek name ko towl2 =.=''

khairy..ak br pasan...xsilap ak ni kali ke 2 ko salah eja nama iez XDD iezzaty lorh -.-''

abu said...

nad, khari baru add >:(

DrSurialiNadiah said...

:D oklah tu...die add jugak ^~^