Saturday, June 12, 2010

Kucing Kena Potong Kaki



Sangat sedih
Kenapa la ada orang yang tak berperikemanusiaan sampai macam tu sekali?

Kucing tu cuma curi ikan, tapi dua kakinya dipotong sebagai 'hukuman' kepada kesalahannya tu.
Haih~ Sengal la siapa yang buat naya kat kucing tu. Perangai dia sendiri lebih teruk dari binatang!

Kucing dah la haiwan kesayang nabi. Boleh plak dia buat macam tu? Tapi tak hairanlah kan? Sedangkan anak manusia (bayi) pun boleh dibuang dalam tong sampah, boleh dibunuh tanpa rasa bersalah, inikan pula anak kucing. Haih~ Kepada yang selalu buang anak tu, diorang pernah fikir tak apa yang akan jadi kalau mak bapak diorang sendiri pun buang diorang waktu baby dulu?

Haih...Kesian kucing ni. Semoga Allah merahmati orang yang membela nasib kucing ni. Semoga Allah SWT membuka pintu hidayah kepada orang yang memotong kaki kucing ini. Amin~

p/s: Sekarang ni ramai betul pesakit mental yang 'asymptomatic'!

3 comments:

AnAk iBu said...

waaaa!!
Ya Allah, berilah hidayah kpd sang manusia yg memotong kaki kucing tu..

khairi malik said...

Amin~

Zawani said...

Ee..kejamnye manusia tu.
sian kuceng ni...=(