Friday, June 4, 2010

Yang Terakhir

Post terakhir...Bukan buat selamanya
Tapi post terakhir yang aku tulis di rumah ni
Malam terakhir di rumah ni (sangat touching ma~)
Lepas ni akan tulis post di rumah baru (tu pun kalau ade internet)

Boleh masuk rumah hari isnin
Sementara tunggu hari tu, kena merempat
Nak ke mana? Waktu-waktu macam ni, mesti kawan-kawan lari kan?
Masing-masing tak nak tolong bagi tumpangkan rumah. Haha...

Tolonglah, cuma sehingga Isnin ni je
Lepas tu, kami berpindah ke sporting~
Dah tak payah susahkan orang lagi
Susahkan ahli bait je cukup la..

Sangat sedih nak meninggalkan rumah ni
Sebab banyak sangat kenangan~
Walaupun cuma setahun....

We're leaving this Valley of AJKTs
Er...Tapi kat Sporting pun ade Ajkt jugak kan?
Tak kisah la~ Aku da tak tau nak mengarut ape da ni.

Selamat tingggal belakang kuliah handasah!
Sporting Kubra~ Here we come!!

p/s : Lepas ni boleh menyemak kat rumah Yim dengan rumah Afiq Faiz tiap2 hari. Haha~ Umah dah dekat da ni.

9 comments:

maroazwan said...

lepak2 umah yim tuh, singgah2 ar umah ana.
bwk buah tgn skali~

abdullahkadir said...

kawan2 rmai je yang baik. think positive.xkan la xde yang nak tlg

khairi malik said...

abang maro =
abg maro selalu busy, nanti kalau dtg rumah mesti abang maro xde.

kadir =
ada ke yang nak tolong eh? Hurm~ Siapalah kami ni kan? :P

FarHAnAhMohAMAd said...

erm...ade je kan nak bg tumpang..99% dak alex kan baik2 belaka...

محمد يادي بن عبدالله said...

ramai aje nk tolong.

khairi malik said...

farhana = tumpg uma ko ok gak. haha
yadiy = kau x tolong pun? :P

DrSurialiNadiah said...

XDD boleyh r ak nyemak kat mah ko~ XDD kim salam kat ahle baidh ko..windu mereka TwT .. XDD
slamat pindah ye korunk2~

khairi malik said...

rindu ahli bait aku je ket? aku??

DrSurialiNadiah said...

_____
| |
- ko kan ak salu napak..salo buli..camne nak rindu XDD
hari ntu ak masuk lectr a ko komplen..ni ak masok lectr b pun ko komplen..camne tu?? O.o