Monday, September 13, 2010

Macam-Macam Raya

Raya kan sebulan, so masih sempat rasanya kalau aku nak mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kepada semua~ Raya ni macam-macam yang berlaku. Huhu~

1. Raya hari tu pergi Jengka 6 ingatkan boleh la pergi rumah senior sorang ni, si Hafiz 4th year(naik 5th year da~). Orang panggil Mat Top eh? Skali aku jatuh motor plak kat simpang depan umah die. Giler ah...Dek kerana malu sangat, aku tak jadi beraya rumah dia, terus balik Jengka 4.

2. Pakai baju raya lawa-lawa cuma pagi raya je, balik rumah terus melepak depan tv, pastu ganti T-shirt dengan seluar biasa. Sikap begini jangan diamalkan ye kengkawan. Sepatutnya kita kena ziarah menziarahi. Huhu~

3. Ade budak datang beraya. Lepas tu lepas salam, aku lupa nak bagi duit raya. Sekali budak tu sound, "Abang tak nak bagi duit raya ke??" Amboih..Kecik-kecik dah pandai da. Pokai aku~

Ok la..Tulis panjang pun macam la korang baca pulak kan? Yo-yo-o je. Nyampah aku~ Ok la..Adios~

P/S : Bila aku balik alex nanti, boleh r datang umah beraya umah aku plak!

6 comments:

ibrahemazamanzain said...

selamat hari raya..maaf zahir batin!
nak dtg beraya rumah di alex yer!

hanif hafiz said...

ai..pekan xnak singgah ke..

afiqkarim said...

kecik, aku planning nk jalan2 pahang ok x? hehe bg no ko. eh ko dh delete fb eh?

khairi malik said...

baem, abu dan afiq
jom la dtg phg. tp aku lepak kat pekan, pahang r sekrg kt kmpung.

selamat hari raya. maaf zahir je

.a.z.r.i. said...

nak duit raye...

.a.z.r.i. said...

nak duit raye...