Tuesday, November 2, 2010

Nama Masuk Blog


Perasan tak? setakat ni je dah banyak nama masuk dalam blog aku ni? Nama korang mungkin ada termasuk kot. Ok, jom tengok situasi di bawah.

Situasi 1
X : Eh, takut la aku nak bergurau lebih-lebih dengan kau.

Aku : Eh, kenapa pulak?

X : Ye la...Aku takut la kalau ko marah dengan aku pastu ko tulis nama aku dalam blog kau!
Aku ; ???

Situasi 2
Y : Eh, nape tetibe nama aku masuk dalam blog kau pulak? Bila masa plak aku buat/cakap macam tu?

Aku : Eh, kan ko buat macam tu. So aku tulis la..Aku tak tipu kan? Dalam tu semua betul kan?

Y : Tapi benda tu benda yang boleh memalukan aku la..

Aku : Jadi, lain kali jangan buat lagi!


Situasi 3
Z : Eh, asyik nama orang lain je masuk blog kau. Aku pun nak juga masuk nama aku dalam blog kau.

Aku : ;Lorh, pehal lak?

Z : Ye la..Ko tulis la post khas pasal aku. Tapi kau tulis benda yang baik-baik je tau. Jangan tulis benda yang teruk-teruk.

Aku : Isy, aku suka tulis benda yang teruk je...Haha

Situasi 4
A : Hebat la blog kau. Boleh promote orang. Promote orang dapat promotion pun bole?

Aku : Promote orang? Ingat blog ni blog Alex YE ke nak promote-promote ni?

A : Ala....kura-kura dalam perahu pulak.

Aku : ???


Okeh, sesiapa yang pernah nama dia masuk blog aku tu, aku nak minta maaf banyak2 sebab tak minta kebenaran dari awal. Dan kalau aku tulis benda yang buruk tu pun, aku nak minta maaf. Tapi lepas ni tetap akan ada nama manusia yang akan masuk blog ni. Haha...

p/s : Manusia mati meninggalkan nama

3 comments:

Anis Amirah Nawawi said...

hahaha. macam macam jenis manusia kat bumi Allah ni.

aku nak nama aku masuk jugak, khairi ! :p

niktaufik said...

kecik....
bosan ah....klu xde nama2 tue...hahahahaaha

khairi malik said...

anis = tu la...ok, pasni masuk.

niktaufik = eh, suka hati la nk letak ke tak nak. haha