Sunday, November 21, 2010

Pulangkan

Dalam lecture hall, tarikh dirahsiakan, lecture hall mana pun dirahsiakan.

X : Eh, nak pinjam pen.
Aku : Ok, nah!

X guna pen sampai habis lecture. Dia tak ingat nak pulangkan. Mungkin dia terlupa.
Keesokan harinya, aku pulak....

Aku : Eh, nak pen semalam.
X : Nah, pinjam lah. (Dia bagi pen aku yang aku pinjamkan kepada dia semalam)
Aku : ....(dalam hati : What?? Pinjam lah?)
X : Nanti sebelum balik pulang balik tau.
Aku : Er....Ok.

Ok, ni siapa yang pinjam dan siapa patut pulang ni? Haih~

p/s : "Akan ku jejaki mu ke mana jua, hingga akhir masa....Sayang~"
Ok, ni petikan dari lagu Misha Omar ; Pulangkan.

4 comments:

hanif hafiz said...

budak tu kate,g cakap depan2 ngn die..

paahbaek said...

berani gila nak smpai kan msg dengan cara ni.salute =)

khairi malik said...

jgn risau abu, org tu takkan bace blog aku ni. sbb dy tk suke bace blog org.

haha...ini mesej berani mati ye paah. huhu

DrSurialiNadiah said...

lols....keep up the funny entry. ;p