Sunday, November 14, 2010

Ruginya Tak Pergi Seminar

Alahai, rugi sungguh rasa bila tak dapat sertai seminar ibadah pesakit hari tu. Padahal ada je orang minta tolong ganti, tapi aku yang tak nak. Haih, nak buat macam mana dah aku yang tolak rezeki.

Tapi aku bersyukur juga sebab diberi kesempatan untuk lihat suasana macam mana seminar tu berjalan. Cuma tolong jual barang Alex YE je. Agak penat dan kebosanan sebab sorang-sorang je duduk kat bawah tu tak ada orang teman. Haih~


Barangan Alex YE

Isy, kesian Ajk Pendaftaran, buat kerja sampai lapar. Tak pe, sila makan
Makanan banyak tak habis


Afiq Aziz, duta bihun Alex YE :P


Antara peserta yang mengikuti seminar. Amboih~ Segak bergaya sungguh masing-masing ek?Bukan senang nak tengok diorang pakai macam ni hari-hari biasa :P Okeh, mereka-mereka ini masih single, kepada sesiapa yang berkenan, sila isi borang secepat mungkin!

Apa-apa hal pun, tahniah kat Abang Ihsan selaku pengarah program (kalau tak silap r~ :P). Berjaya sungguh program atas arahan Abang Ihsan ni. Abang Ihsan kat luar nampak macam garang, depan kamera senyum pulak. Sebenarnya Abang Ihsan ni peramah je orangnya.Aiceh~ Okeh, Abang Maro sila jangan marah sebab saya ambil gambar kandid. Senior kesayangan tak bole marah-marah.
(hek ele....Kandid pun abang tetap sempat pose jugak. Aiseh~)

Ni AJKT Ekonomi kita sekarang.... Okeh, pasni jadi Pengerusi PCI pulak boleh? Saya vote untuk Abang Haris!! Kawan-kawan, sila calonkan dan undi Abang Haris jadi pengerusi~ Nanti nak buat post khas la nak promote Abang Haris. Boleh kan? :P

Yeay, Kak Aliah Hanum ada janji something dengan saya. Isy, tak apalah kak, saya tak kisah pun. Saya ikhlas. Aiceh~

Okeh, sekian sahaja saya melalut pada tengah hari ini. Maklumlah rumah baru ada internet. Itu yang aku sakan memandu komputer laju-laju dan menggunakan internet dengan jayanya. Kepada budak rumah bawah, sila jangan download guna torrent. Korang kena ingat, kita ni berkongsi router. Jadi jangan mendownload dengan laju.

p/s : Rumah saya dah ada internet, sila jangan jeles. Dan hari ni kami nak berpindah jauh dari rumah kami duduk sekarang ni. Sangat jauh nun jauh mata memandang. Sila datang ke rumah kami kalau ada masa lapang. Kalau tak ada masa lapang pun kena datang. :D

2 comments:

maroazwan said...

xpe2..
nnt cd video seminar kuar, bli ar...
bli yg ori ek =)

bukan posing ar..mmg natural cmtu..eheh~

khairi malik said...

tak nak beli, mahal!
ala...sempat pose. x aci.