Wednesday, December 1, 2010

Kempen Lalalala~

JPCI cakap tempoh berkempen sampai 2 Disember. Hari ni 2 Disember maksudnya sempat lagi la kot. Ok, ramai je calon-calon yang memikat kalbu. Aiceh~ I mean, they do deserve to get the post (and job).

Antara calon lain selain calon third year yang saya nampak boleh buat kerja ialah....
(aku x cakap aku nak undi...sebab undi adalah rahsia :P)

1. Amiruddin bin Amran

Kenapa aku nak undi dia ni eh?
Sebab ari tu time aku pergi Sinai under perubatan, tak silap aku dia yang handle kot.
Huih..Baguih dok ada program tu. Puas hati la aku pergi Sinai. Kiranya berjaya la program bawah beliau itu.



2. Amir Rasyid
Kenapa eh?
Walaupun aku x kenal dia dan dia pun tak kenal aku, tapi dia ok la sebab nampak macam ramah. Dengan semua orang pun dia senyum. Aiceh~
Lagi satu, dia ni sekolah kat SBPI Kuantan. Aku pulak orang Kuantan (Pekan sebenarnya). So, aku nak undi lah. :P

3. Zairy Fahmy
Sebab dia ni ramah. Waktu dia ni first year dulu, dia first rasanya budak yang tegur Baem & aku kat asrama. Kiranya, dia ni junior first yang aku kenal selain dari junior sekolah aku sendiri. Ok, junior-junior sekolah ku, mengapakah kalian tidak tercalon menjadi AJKT? LOL~

Ok, lagi satu.....
Kepada akhawat sila lah undi kak Aliah Hanum. :D
Kak Aliah Hanum sangat baik. Tolong la undi ye kawan-kawan akhawat? He~

p/s : Undi adalah rahsia. Mereka ni aku nampak boleh buat kerja. Itu saja
kita mesti la nak undi org yg bole buat kerja kan? Ke tak? :D

1 comment:

khairi malik said...

yeay, tahniah korg.
semua org yang aku kempen berjaya jadi ajkt.