Thursday, January 13, 2011

Berlagak!

Aku tak suka orang yang kononnya budget dia dah baca habis, lepas tu dia sibuk soal-soal orang lain. Lepas tu bila kita tak dapat jawab ataupun kita beritahu yang kita tak habis baca lagi, dia cakap...

"Ala..Senang je kot jawapannya. Takkan lah tak tahu? Boleh fikir logik kot!"

Entah apa-apa orang macam ni. Dia dah baca benda tu & dah dapat idea untuk jawapan tu, memanglah boleh fikir logik kalau dah baca. Aku ni yang tak baca lagi ni nak fikir logik dari tengkorak hanyut mana pulak kan?

Kalau kau dah habis baca tu, duduk senyap-senyap sudah. ajar orang ke.

Aku nyampah engko~ Bwek!!!

1. Jangan soal orang yang belum bersedia/ belum habis baca.
2. Kalau nak soal, cari org yg dah habis baca/ sukarela untuk ditanya. jgn soal orang yang tak nak ditanya.
3. Kalau nak share info, bagi soalan dan jawapan serta penerangannya sekali. Jangan beri soalan je.
4. Kalau nak soal, kumpul beberapa kawan buat sesi soal jawab.
5. Kalau nak bertanya sebab kau pun tak faham, sila tanya orang yang faham dan dah baca part tu.

TQ.

p/s : Jangan soal aku sebab aku belum habis baca~

No comments: