Thursday, January 6, 2011

Masih Belum Terlambat~

"Wah, study leave sekejap je? Mana sempat study weyh!!!"

Haha..Aku tahu ramai je yang cakap macam tu sebab aku pun fikir macam tu. Aku ni lagilah, dah la histology of the eye aku tak baca apa-apa langsung. Dalam kelas boleh pulak berangan. Haih~ Ni baru nak start study.

Terima kasih sangat kat Nisa Hashim dari section 5 yang sudi tolong list tajuk embryology yang kita dah belajar. Dah la aku tak study apa-apa langsung subjek embryology untuk semester ni sebab dulu sibuk dengan exam lain. Terima kasih sangat-sangat kat Nisa, groupmate aku waktu BOOM first year dulu. Haih~ Teringat plak kenangan dulu-dulu waktu BOOM I. Ok, cukup! Tak nak cakap pasal zaman muda-muda.

Ok, kepada kawan-kawan yang mungkin rasa "down" sebab rasa macam tak ada harapan, sila fikir positif! Whoa..Bukan senang aku nak fikir positif macam Anas Kamarudin nih. Haha..Cikgu Kaunseling kat sekolah aku dulu pernah cakap,

"Selagi kamu tak masuk ke dalam dewan exam, masih BELUM terlambat untuk kamu belajar dan usaha. Malam exam tu sebenarnya banyak lagi usaha yang kamu boleh buat."

Memang aku akan ingat kata-kata cikgu aku tu sampai bila-bila. Terima kasih cikgu!

p/s : Good luck kawan-kawan. Doctors of 2014, Zero Failure~

2 comments:

Anis Amirah Nawawi said...

insyaAllah sempat je selagi belum masuk dewan exam. betul cakap cikgu kau, khairi ! so chill and work harder and smarter.

btw, all da best !

khairi malik said...

thanks anis. gud luck to u.