Tuesday, April 5, 2011

Visa Tak Laku?

Tadi dalam kelas, Mike (Mic actually) buat pengumuman pasal hantar pasport. Mic cakap..

"Siapa yang dah buat visa kat Malaysia pun kena hantar untuk dibuat visa sebab visa yang dibuat kat Malaysia tu tak laku di sini!"

What??? Ramai juga yang marah. Tapi diorang cuma marah sebab penat beratur panjang untuk dapatkan visa dan bayar mahal.
Jigglypuff, please sing me a lullaby to calm me down~

Tapi, aku lebih bengang sebab

Aku sampai terlepas flight dengan MARA, hingga terpaksa balik sendiri sebab aku kena buat visa. Tapi bila aku dah buat visa, dan balik Mesir dengan tiket sendiri, tiba-tiba cakap visa yang dibuat kat Malaysia TAK LAKU DI SINI??

Post yang lepas bertajuk "Jangan Marah". Eh? Aku marah ke ni? Eh, mana adalah. Aku tak marah langsung. Aku happy sangat sebab visa yang aku buat kat Malaysia tu (sampai buat aku terlepas flight) tak laku sebenarnya kat sini.

Aku sangat happy sekarang, macam nak buat celebration party. "Seriusly!"

2 comments:

kepalakotak said...

jigglypuff pokemon jenis belon. x fluffy dan berbulu. cuba rujuk pokedex.

Zawani said...

memang tak marah tapi perli yang sangat berbisa~ =))heheh