Friday, May 13, 2011

Anak-Anak Pahang di Iskandariah, Mesir!

Salam...in this case, I have to write in Malay. Haih~

Kepada anak-anak pahang/warga Pahang kat bumi Alex ni, harap anda tahu bahawa pada 15 Mei ni akan diadakan majlis ramah mesra bersama Timb YDP Muip di KAHERAH. (Bukan di Alex ye)

Jadi, siapa yang nak pergi, sila check nama anda samada nama anda tersenarai sebagai penerima zakat atau pun tidak. Sekiranya nama anda tiada, sila hantarkan maklumat diri anda kepada saya. Semakan nama boleh dibuat di blog BKMIP di bkmip65.blogspot.com. Ataupun kepada sesiapa yang ada fesbuk, boleh la buka page BKMIP Mesir dan check nama anda di situ.

Sekiranya nama anda ada, tetapi anda TAK DAPAT MENGHADIRI majlis tersebut, anda diminta untuk memberitahu saya akan pengesahan ketidakhadiran anda. Supaya zakat tu boleh kita berikan kepada orang lain.

Sekiranya anda ingin pergi, tetapi MASIH BELUM BERDAFTAR DI BAWAH BKAN PAHANG, sila hantarkan maklumat anda kepada saya supaya nama anda dapat pihak BKMIP daftarkan sebagai ahli (macam keling ayat aku yg ni kan? Ah, peduli ah!)

Sekiranya anda INGIN PERGI KE MAJLIS TERSEBUT, sila beritahu saya juga supaya kita boleh tahu berapa orang yang akan hadir, dan kita boleh bermusafir bersama-sama lebih-lebih lagi kepada akhawat yang memerlukan khidmat musyrif.

kalau ada apa-apa pertanyaan, bolehlah bertanya kepada saya secara terus. Tak yah malu-malu, call je atau hantar emel. saya tak makan orang ok! Tapi kalau orang buat saya marah saya makan lah kot. Haha kidding!

emel saya : khairimalik@yahoo.com / kecik_saser@yahoo.com (kedua-dua emel patik adalah aktif)

ataupun call patik di nombor 011-5813614. Tolong lah beri kerjasama, ini sangat penting. Hoho~

p/s : Kepada siapa yg tak pergi, tak boleh wakilkan orang lain untuk ambilkan zakat.
Kepada yang tiada tajaan (persendirian), lebih baik datang ke majlis tersebut untuk ambil zakat. :P

No comments: