Wednesday, September 21, 2011

Nak Balik Alex~!

Sangat bengang dengan seseorang
Dengan siapa? Alah, baca lah post sebelum ni.
Nak kutuk lebih kaw-kaw dalam blog ni....

Tapi post sebelum ni pun dah cukup kaw dah
Lagipun berdosa pulak tulis benda buruk pasal orang yang dah sediakala buruk ni

Kalau ikut hati yang panas ni, macam-macam boleh buat
Tapi mengenangkan dia tu ada kaitan dengan kita je

Lantak kau lah...kau tak puas hati sangat dengan aku
Aku kat Malaysia ni beberapa hari ni je,
Lepas tu oleh lah kau hidup dengan aman dan tenang bila aku balik Alex esok.

No comments: