Thursday, December 8, 2011

Tak Sabar!

Bila saya tengok satu benda ni

Saya rasa tak sabar

Tak sabar sangat~!

Tak sabar apa ye?
Tak sabar nak kahwin?!!!

Eh, bukanlah! Ke situ pula kalian fikir ye?



Benda ni best dan seronok

Tu yang buat saya tak sabar

Counter Strike ke? Ataupun game Pro Evolution Soccer (PES) yang seronok sangat tu?

Haih~ Ni lebih seronok dari game tu la....

Nak tau apa dia?

Ni dia~
Huih~

Ni apa ni?Applikasi untuk I-pad/ I-touch/I-phone ?

Eh, bukan~
Tak main la I-pad, I-touch, I-phone semua tu~ (sarcastic tone)



Ni la benda yang best tu sampai buat aku tak sabar

Nak tahu apa dia.....?

Baiklah, ni saya nak bagi tau. Sila ambil perhatian okay~

Ini ialah...........









Eh, baru saya ingat, saya ada exam lah esok! Kena study ni!!!


Alahai~
Saya baru je nak bagitau ni benda apa, tiba-tiba kena study untuk exam pulak.
Tak sempat nak bagitau. Haih~


Kalian tunggu kejap ye? Nanti saya bagitau~

Tunggu ye! Jangan tak tunggu!

Saya nak study kejap. Nanti saya bagitau ye?

Minta diri dulu, doakan saya boleh jawab exam esok. Salam~

No comments: