Monday, June 17, 2013

Tegur

Aku pernah ada seorang kawan. Dia pernah sekali cakap macam ni. "Kalau aku salah, atau nampak tersasar, kau tegur la aku".

Satu hari, aku nampak dia buat silap. Lalu aku tegur. Kemudian, dia tengking aku balik.

"Kau siapa nak cakap macam tu kat aku?"

Dan sampai situ je aku anggap dia kawan aku. Selepas dari itu aku hanya anggap dia sebagai "kenalan".

Lepas ni, kalau kau jumpa orang suruh tegur kalau dia buat silap, tapi emo bukan main bila kita tegur, kau hempuk je dia dengan batu-bata di kawasan pembinaan yang berdekatan. Thanks :)


3 comments:

Mohd Azriq said...

hempok jer

Mohd Azriq said...
This comment has been removed by the author.
hanna_raz said...

setuju sgt2!