Saturday, September 7, 2013

Kesinambungan

"Masuklah kamu ke negeri Mesir. InshaAllah dalam keadaan aman".

Sekarang pun Mesir tak adalah bergolak mana pun, cuma media je yang lebih. Kawan-kawan yang masih tinggal di Mesir siap boleh bergerak ke sana ke mari lagi dengan aman.

Aku ada dengar ura-ura yang menyatakan MARA tak akan hantar pelajarnya sambung belajar di Mesir. Tapi tu cuma khabar angin, rasanya tak perlu kot percaya benda macam tu. Kalau nak kepastian, lebih baik buka laman web MARA secara terus.

Okay aku mengaku yang aku memang serabut dengan perangai arab mesir yang kadang-kadang agak melampau. Dan aku pun mengaku yang aku bukannya sanggup nak duduk mesir lama-lama. Tapi bila memikirkan baki lagi setahun aku nak habis belajar, rasa rugi pula kalau habiskan setahun tu di sini. Lainlah kalau twinning program.

Semoga Mesir kembali aman dan aku dapat sambung belajar di Mesir. Amin~

No comments: