Friday, January 2, 2015

2015.... A New Start. Continue blogging.

Alhamdulillah hari ni 3 Januari 2015. Dah 3 hari masuk tahun baru. Tapi perangai syaiton aku masih belum dapat diubah.
Tapi yg penting bukan tahun baru, yg lebih penting ialah hari ni 12 Rabiulawal iaitu hari Maulidur Rasul.
Jadi jika anda membaca blog ni, sila la ambil masa 10-15 saat untuk selawat ke atas junjungan kita nabi Muhammad SAW.

Okay aku tau aku jarang berblogging sebab dulu busy kan tahun akhir. Okay sekarang ni aku nak start balik. Lagipun sekarang menganggur x buat apa pun.

Honestly macam-macam berlaku kat egypt waktu tahun akhir. Ada yang kawan aku sebab nakkan something, ada yang ikhlas and ada yg x kisah pun lol haha. Well, like seasons people change. Ok cukup takat tu.

Sekarang ni aku tengah cari kerja sementara dan minggu depan aku nak gi temuduga satu kerja ni. Hehe rahsia xleh bagitau keje apa. Ko tunggu je aku update kat sini.

Aku baru je deactivate facebook dan unfollow beberapa kawan2 aku kat instagram. Alasan aku ialah sebab diorang selalu post gambar throwback mesir which is i'm trying to get over. And ada juga aku unfriend/remove orang yg realize my existence only when they need something.

Well I know tu tak matured but at least it's quite satisfying for me. Okay cukup takat ni untuk malam ni. Inshaallah aku akan cuba la update blog ni dari semasa ke semasa lagipun aku free gila babeng sekarang ni x buat apa. K chow. Bye. Muah.


No comments: